Cinderella Man (OST + download link)

 Title: 신데렐라맨 / Cinderella Man
 Genre: Romance
 Episodes: 16
 Broadcast network: MBC
 Broadcast period: 2009-Apr-15 to 2009-Jun-04
 Air time: Wednesday & Thursday 21:55

 Director: Yoo Jung Joon
 Screenwriter: Jo Yoon Young (조윤영)

A story of a rich man (Lee Joon Hee) who switches lives with a man who looks identical to him only the difference between them is the other man is poor (Oh Dae San). Seo Yeo Jin is a girl who studies at fashion design school in Paris but returns to Korea after her life is turned upside down when her father dies.

CAST

 Kwon Sang Woo as Oh Dae San / Lee Joon Hee
 Im Yoon Ah as Seo Yeo Jin
 Han Eun Jung as Jang Se Eun
 Song Chang Ui as Lee Jae Min

 Kim Min Hee as Lee Hyun Jung
 Jung Hye Sun as Kang Joo Ok
 Lee Kyung Jin as Yoon Eun Hee
 Yoo Hye Ri as Oh Sun Young
 Jung Kyu Soo as Shin Ki Chul
 Ryu Sang Wook as Park Seung Jae
 Lee Yeon Doo as Kang Yoon Jung
 Kang Dong Yup as Kim Dong Hyun
 Jang Jung Hee as Lee Keut Soon
 Kwon Tae Won as Company President Park
 Ahn Suk Hwan
 Jung Woo
 Lee Byung Joon
 Hwang Eun Jung (황은정)
 Shin Na Ri

awalnya males nonton ni drama karna ratingnya termasuk rendah. tp akhirnya beli juga, penasaran, hehe. dan ternyata suka! jujur aja aku sangat menikmati tiap episodenya. walaupun ga bisa di bilang “drama yang wajib di tonton”. tp enjoy aja tu nontonnya.

suka banget sama akting Kwon Sang Woo yang bisa meranin 2 karakter yang sangat bertolak belakang dengan sangat baik, yaitu karakter Oh Dae San yang agresif periang ceria cerewet kocak dan karakter Lee Joon Hee yang pendiam berwibawa cool. seperti ngeliat 2 orang yang berbeda. ternyata Kwon San Woo bisa meranin karakter yang ceria2 gitu, biasanya kan selama ini dia slalu meranin karakter yang sendu melow2 gitu. 2 thumbs up!

suka adegan pas Oh Dae San dan Lee Joon Hee ketemu ga sengaja di bar. lucu aja gitu. ngebayangin kalo aku sendiri tiba2 ketemu hadap2an sama orang yang mukanya sama banget ma aku hehe

dan jangan lupa OST yang menghiasi drama ini. enak2 lagunya🙂

앨범제목 : 신데렐라맨 O.S.T (MBC 수목드라마)
아티스트 : Various Artists
발매국가 : 한국
발매날짜 : 2009.04.20
장  르 : 드라마
시대별 : 2009년

01 내 사람인 것 같아서 [I think I my man – Shin Seung Hoon]
02 사랑한단 말 못해 [I can’t mention that I love you – Ok Ju Hyeon]
03 좋은 사람 Ver.1 [Good people Ver.1 – T-ARA]
04 Lover – Lee Jung Min
05 나 너 좋아해 [I like you – Black Pearl]
06 좋은 사람 Ver.2 [Good people Ver.2 – Black Pearl]
07 내 사람인 것 같아서 (Inst.) [My guy and I thought I could]
08 사랑한단 말 못해 (Inst.) [I can’t mention that I love you]

Download OST Cinderella Man

mmm.. memang sih, bukan termasuk drama yang wajib nonton banget. tp klo nonton pun ga rugi ko. sangat menghibur ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s